Persisk prins, hej

Eh what, brände mig jävligt mycket den stunden jag var ute idag. Snyggt. Ja imorrn blir det det i alla fall.

Har bestämt mig för att gå på bio och mysa med mina chicas. Prince of Persia blir det. Jävligt skönt att jag inte var sjuksjuk utan att allt hade med min vätskemängd att göra. Fixat och klart, viktigt det där, vätska. Vill ju såklart kunna prestera på söndagsträningen som komma skall, äääälska EM-träningar. Jobba är rätt viktigt att kunna göra också förstås.

Kräfta i skönskjortan.


Kommentarer
Postat av: Lejla

ääsch bajs jag är bäst på att blogga, :D

vill också va SOLKYSST :D Ses på söööndag yao <3

2010-05-21 @ 20:12:32
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0