SM-veckan

Hallåååå. När jag var på middag & bio med mina underbara chicas i måndags såg vi kanske världens mest tråkiga film. Eller nej, kanske inte världens, men väldigt icke-händelserik var den. Rolig när den inte borde ha varit och lite sånt där. Jag fann slutet otroligt underhållande. Just det, vi såg The ghost writer, ingen film man behöver se. Alls.

Efter det har jag befunnit mig hos min käraste samt i Svartis. Denna vecka är det dessutom SM-veckan, ingen tid för annat än cheer. And it's lovely. Inom parentes så jobbar jag ju tor-fre, måtte dom dagarna gå fort och måtte söndagen komma fortare än fortast. Älskade laget.
 

För övrigt lyssnas den här på rätt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0