What's the point?

Nu har jag tränat, promenerat, kollat på Greys och nu är dagen över. Dagarna går verkligen bara förbi. Ena dagen efter den andra. Ibland undrar man ju vad allt går ut på helt ärligt.

Imorrn är det i alla fall jobb, börjar "sent" och det är ju bra så hinner man med både sömn och annat. Efter blir det förmodligen lite middag och bio med mina chicas. Mysigt värre. Kanske avslutar min kväll och dag hos käraste. Får se vad livet erbjuder imorrn helt enkelt. Smått med ångest över hela livet. Fast ja så blir det ibland.

Nu ska jag försöka smygduscha så ingen vaknar. Sen kanske krypa till kojs, är ju faktiskt lite sömnig. Gaah, kan det bara hända nåt!?

Kommentarer
Postat av: lejla

du är the shit :D

2010-05-11 @ 22:31:11
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0