Angående mitt (jävla) knä

Men hallå där, har ju helt glömt att nämna exakt vad som hänt med knät ju! Wonder why? *denial*. Som i mitt fina bildspel nedan säger jag ju att korsbandet är av. Det växer inte ihop igen och bara ligger nånstans, alldeles slakt, i knät och ruttnar typ. Många säger att "ha ha då missar du väl säsongen, för man kan inte leka ninja med ett halvt knä". Jo, Mindy kan för Mindy har alltid klarat det mesta med willpower. Här tänker det inte missas nån jävla säsong. Ofta man tänker missa VM och året av alla år? Nej tack. Jag sjukgympar sönder mig och snart langar jag väl en tånudd som alla andra. Kommer det gå bra? Det lär ju kännas som in i helvete, men mitt knä är redan halvt. Det värsta har hänt. Jag tänker återfå kontrollen med hjälp av muskler och göra mitt yttersta för att inte behöva opereras förrän efter säsongen. Våran säsong. Jag tänker inte missa detta. And that's the way the cookie crumbles.

Kommentarer
Postat av: Ida

Beundrar din vilja, Mindy.

2010-11-22 @ 10:18:46
URL: http://idowlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0