Busy tuesdays

Håll er undan för idag är jag trött. Måste sluta följa mina nattprogram från och meeed... Nu! Just nu sitter jag och väntar på min GG-download (ja, det var därför jag gick upp lite tidigare än vanligt idag), men också för att kunna ta det lite chill och hinna vakna lite innan jag beger mig till sjukgymnasten. Han träffar mig och kollar på knät varannan vecka och just idag känner jag mig lite nervös. Ogillar när han trycker, mosar och vrider. Så idag hoppas jag på mindre smärta, för så långt i utvecklingen borde jag ha kommit känner jag. Kan ju göra alla möjliga grejer förutom tryckmosvrid.

Efter det är det hem i några timmar sedan skola som följs av dubbelträning. Ikväll kommer min käraste hit, ska bli skönt att bara ligga i sängen och göra ingenting förutom att kramas. Alltid så jävla mycket på tisdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0