Skön känsla

Testade på lite ninjamoves på träningen idag. Öhrm, kommer i alla fall vara snyggast på DM och det är en sak som är säker. Är så sjukt sugen på broccoli att det är stört, så har vi inget hemma och det är tacken för att man för en gångs skull är sugen på något grönt. Imorrn är det gymdags igen och det känns himla grymt för då behöver jag inte stressa heller! Kan verkligen kötta sönder knäet och lite andra muskler och sen kan jag bara åka hem och chilla vidare tills det är örnarna på kvällen. Så morgondagen känns jävligt lovande! Om mamma köper hem broccoli får man käka gott också. Kanske dessutom hinner plugga ikapp mig, får se får se...

Förresten. Idag slösade jag 0 kr. NOLL. Inte ens 13 kr för en flaska zero eller en burk keso. NOLL. Bör ju fortsätta på denna väg ett tag framöver, tills på fredag låter ju rimligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0