Min senaste tid i bilder!

Bara för jag har lite tråkigt och äntligen fört över massa pics från mobilen så ska jag gå igenom senaste tiden med bilder. WOW, eller hur?

Den senaste tiden får börja med att jag gjorde illa mig och korsbandet gick av. Knäet svullnade upp (ja, det till vänster så vi inte är med om något pinsamt här), så jag tappade helt formen & funktionen på det benet ett tag. 
Tog alla kylvaror jag kunde finna dom första dagarna.
Och alla möjliga grejer smörjdes knäet in i, i hopp om att få läka tills campet (visade sig vara en hopplös situation).
Campet kom och var awesome på bänken också. More Peter and Java time for me.
Snön kom och jag var inte ensam om att dokumentera detta.
Jag hade livskris och partade till det innan en söndagsbio.
Begravning.
PLUGG.
Funderade på utklädnad till Halloween, men struntade i det.
Håkan Hellström var fantastisk på Hovet.
Det andra spamyset ägde rum.
Hängde i skolan räätt mycket men blev lätt upptagen med annat.
Och of course; lite Harry Potter spel hann jag väl med då & då.
Det här var väl kul, tycker ni inte? Kanske ska köra detta som ett återkommande moment.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med bilder! :)



varför gjorde du illa knät? och var bilderna från begravning för din katt?

2010-11-22 @ 18:13:43
Postat av: Mindy

Svarar här; Jag landade snett med benet så knät hängde inte med riktigt.



Nej, begravningen var från en väns pappas begravning

2010-11-22 @ 20:39:16
URL: http://mimiboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0