Whoremones!

Jaha. Upp tidigt idag för inte så stor anledning (igen). Så denna dag ska jag fan passa på att plugga också i ca 2½ timme innan jag ska till skolan! BANNE MIG. Tur att jag inte har någon koll på mina serier så jag inte kan ladda ner nåt...

Förresten, vilken jävla helvetesvecka jag haaar. Är sugen på allt gott i hela världen; glass, glass, godis, choklad, kakor, lussebullar, Big mac och dom där 50% less fat chipsen. Och jag får inte äta nåt av det. Jag håller på att bli galen här hemma så som jag försöker hitta något gottis som jag ändå inte kan äta. Usch blä, kan det vara hormoner som rusar runt? Tänkte ta en bild för att visa hur trött jag är. Men det kan jag inte ens bjuda på så vi kör lite visdomsord.

Kommentarer
Postat av: karro

Testa molkosan. finns på hälsokostbutiker. Jag åt det när jag käkade antibiotika - det är bra för de snälla bakterierna - och det tar bort sötsuget helt.

Säkert individuellt resultat, men jag och två kompisar har fått samma resultat av det ;)

2010-12-01 @ 16:48:25
URL: http://cheerochgymnastik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0