GGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Asså nu får jag lite panik på Gossip girl. Ska ju inte säga för mycket för alla som följer på tv (nördar). MEN jag fattar inte vad som händer? Jag blir ledsen. Men en sak är saker, jag är himla nöjd att min älskling valt att återgå till the old ways. Allt annat är bara fjanterier. Har börjat undra hur alla lyckas ta bilder så jävla fort i GG! Dom ser nåt, fram med mobilen - klick! Va? Det tar aslång tid ju. Eller har dom sin kamerafunktion på hela tiden? Hel-vette. Jävla serie.

Med ångest av allt nytt i GG så har jag tittat på dom gamla avsnitten i väntan på träning. Much better. OCH ja, jag ska lägga upp bild på tatuering innan jag drar iväg. PUSS.
Vanligtvis är tighta skjortor inget för mig. Vanligtvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0