Goodbye

Idag gick jag upp kvart i tre. Jag fick lov att ställa klockan annars hade jag väl inte vaknat än. Igår blev det mys med mina chicas på älskade Fridays för att fira campveckan och klämma ut det sista umgänget ur Peter & Java. Dom är bara bäst. När vi väl sagt våra goodbyes var klockan inte jättesent, och när Lollo körde fram till min dörr hade väl klockan slagit tre. Dock satt vi och pratade tills morgonen typ. Så hamnade i säng typ halv sex. Då kände jag lite såhär att jobbigt det är att vara uppe så länge för då måste man sova bort hela dagen för att ens få sömn. Länge sen jag ens var uppe till senare än två. Förut var man ju expert på sena kvällar/tidiga mornar.
Här en riktig fail-lagbild. Saknas fett många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0