Istället för att...

Hej bloggen, vad glad jag är att se dig! Just nu försöker jag hitta på allt annat för att inte plugga. Försöker ändra taktik och allting, går inte så bra. Jag orkar inte!!! Eller vill, vad är skillnaden? Efter torsdag är det fan fest i hjärnan säger jag bara, för mycket att tänka på just nu! Och för att festa till det extra har jag bokat massage på torsdagen. Man har ju tur som känner folk i branschen. Och tur i oturen att min rygg lever loppan så då är det inte bara för skönt som jag masseras. Är väl ingen slacker heller.

Träningen idag var fetbra! HALLÅ GRUPPEN lixom. Nä, dags att plugga tror jag. Imorrn får jag lov att plugga tills ögonen blöder och sen är det träning för att rädda mig ur misären. Hur mycket behövs det ens pluggas inför en tenta lixom? Inte så mycket väl? Brrrra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0