SÄSONG 4!

Nyss hemkommen från andra dagen i skolan. OCH ALLTSÅ NÄ! Just nu har jag för mycket att göra. Ligger efter föör mycket i skolan, och jag är inte den som inte ska kunna allting heller, så det blir sitta uppe hela natten för annars hinner jag aldrig ikapp. Jag kör nog dock det imorrn natt (om man kan säga så). Idag har jag mitt mål OCH jag ska dessutom hinna med dubbelträning och se nyaste Gossip girl!!! Det måste man ju bara planera in. Under tiden som det laddas ner ska jag laga lite käk, multitasker.

Ps, har ju sett trailern till säsong 4 och kan ju säga, utan att avslöja för mycket, att en viss favorit till mig bara blir snyggare och snyggare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0