Bitter birthday

Om folk undrar, eftersom jag fyller år nästa vecka, så vet jag inte hur mitt kalas ser ut än. Därför blir det inga inbjudningar. Men av erfarenhet vet jag att det inte spelar roll om jag så skickar ut det månader i förväg, det är aldrig någon hemma eller aldrig någon som tar sig tid att komma ändå. Vet inte om jag blivit skadad sen barndomen men jag orkar inte med mödan att planera nåt som ändå slutar i nåt helt annat. Chillfödelsedag ala 20 Juli as usual. Har väl blivit en typisk sån där som inte gillar att fira sin egna födelsedag, kul tjej, men så blir det ju när det för mig ändå blir som en vanlig dag fast med tårta och nån fin present. (Förra året fick jag ju en Londonresa tex och det gjorde ju min sommar ganska fet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0