Pang pang

Och just det. NORGE. Läste ett blogginlägg av en som överlevde ö-massakern. Jag hade kissat på mig så jävla mycket. Jag hade ju inte kunna springa heller för jag är handikappad, så jag hade bara stått där med massa kiss och kulor flygande runt mig. Usch, kan inte förstå vad som får en människa att gör nåt sånt. En person är det enda som behövs för att förstöra hundratals liv och därför blir jag rädd för mänskligheten, vi kommer alla döda varandra till slut med alla krig och terrordåd. Så jävla hemskt att allt har gått så långt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Länka?

2011-07-26 @ 16:33:15
Postat av: Mindy

har den inte sparad på datorn, men blondinbella.se har länkat till den om du går bak lite i historiken :)

2011-07-26 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0