Djurens rätt!

Jobbig dag, ville dra på bio men fick inga frivilliga. Fick sysselsätta mig med annat för att ockupera tankarna. Blev i mitt fall massa avsnitt av diverse serier. Fick mig ett skratt i senaste HIMYM, tack Barney, uppskattades. Annars fastnade jag nyss inne på Djurens rätt. FYFAN. Tacka gudarna för att det finns organisationer som den och typ PETA och alla andra så att några faktiskt försöker hjälpa alla stackars djur aktivt.

Appropå vad jag kan göra (förutom min plan som ska ske senare i livet som innefattar en worldtour där jag släpper alla djur i misär ut i det fria) så funderar jag på något som det nedan. Äter ju inte kött varje dag nu heller, men att man kör medvetet. Ja/nej? Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Ida

JA! Welcome to the vego world

2011-03-02 @ 02:10:23
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0