Now you know, now I told you

Alltså ååh, älskade laget is fucking back again!!!!!! Älskar det så att jag nästan går sönder inuti. Vill bara explodera av tagg och längtan till USA...

Appropå explosion (typ), så märkte jag igår när jag kollade på youtube-klipp på ett av mina favoritpar i serievärlden, som i detta fall var Freddie och Effy från Skins, att Freddie blir mördad! Kände mig helt jävla tom och jag har typ bara sett kanske 6 avsnitt sammanlagt och ändå blev jag fett ledsen. Fastnade verkligen för det där paret, så himla fin historia typ, sen går han och blir mördad. Pga henne också vilket är det som är mest hemskt. Buhu. Nu är det ju ingen som tittar på Skins så behöver inte oroa mig för att spoila nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0