Tröttmössa

Igår var det som bestämt Melomys. Melissa blev arg. Lollo kom. Mitt tagg på att hitta på nåt gick upp och ner. Till slut bestämde vi oss för att dra till Olearys och som den lilla fritidsgård den är så träffar man många bekanta ansikten och ansikten man försöker att inte se. Så efter den utgången med "efterfest" hade jag varit vaken 26 timmar i sträck! Funkar inte att gå ut samma dag som jag jobbat... Lägg på att jag dog av hunger hela dagen idag + ingen sömn, men efter lite smått käk var jag på g igen för träning (håll utkik på face angående den saken, hi hi!).

Nu ska jag ta mig en till tacos och dö lite. Imorrn sover jag på obestämd tid, måste ta igen sömnen en gång för alla, såhär kan jag inte gå runt och leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0