Tar ikapp

Asså hela måndagen kändes overklig haha. Trött var jag men det var som att jag inte kände av det, jag kände ingenting! Nåväl, som vanligt så överlever man. I tisdags fick jag en jävligt mysig överraskning och det var att mannen kom förbi. Dock för att åka hem dagen efter men lika mysigt för det! Har försökt ta ikapp alla övningar i skolan samtidigt som jag rehabar och tränar plus jobbar så mycket extra jag kan. Imorrn är en sån dag. Jobba extra ett kort pass men också plugga. Man kan ju säga att enda sen jag kom hem från Turkiet har jag tagit ikapp min handikappssommar jävligt fort med att göra hundra saker samtidigt dom senaste månaderna.

Imorrn är det ju fan spamys hos Emilie också. MASSAGE, åh så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0