Nu så

Hej bloggen. Long time no see! Jag var ju i Turkiet, lyckades inte bli brun men något jag lyckades med var att hinna bli "sjuk" två gånger på dom två veckorna. Det var ändå mysigt att vara i värmen, bada, umgås och dricka gott (borde säga äta gott också men maten var ingen höjdare tyvärr). Jag kom hem och blev sjuk igen, jätte-på-riktigt denna gång. En fet halsfluss ockuperade mig i ca 5 dagar. Varav 3 dagar med feber och döende i sängen. Missade Lejlas kalas och missade att vara rolig och aktiv när min man var här nere, han fyllde ju också år. Sen dess har jag bara försökt ta ikapp livet efter, inte bara en två veckors semester, utan en hel sommar av sjukskrivning för ett opererat knä. Nu har jag nästan landat och börjar jobba imorrn som vanligt och min kurs i finska började denna vecka. Träningarna har också börjat och därmed följer köttigaste rehab världen nånsin skådat.

Så. Hösten är i full gång. Så snart blir det väl en tillbakablick av min sommar... Måste ju arkivera minnen nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0