boobies

Hej. Idag har alla kollat på mina tuttar känns det som. Jag visste att en bra Victoria's secret bh samt en relativt upptryckande klänning inte var det bästa valet. Men hey, jag tänkte något i stil med "ingen bryr sig ändå". Tydligen var det något som alla brydde sig om. Jag själv tänkte inte på det så mycket men kände lite "Ursäkta, mina ögon är här" efter ett tag. Annika hade ju första parkett hela dagen i alla fall och det verkade hon tycka om. Så överdrivet var det inte ens men hon sa jämt; det är lite svårt att undgå. BAH, nöj er för i helvete, vilket många gjorde också, haha, ska nog inte riktigt ha såhär igen. Om det inte skulle behövas förstås!
image71
(Försökte fånga det på bild faktiskt, för att ni ska få en idé, men gick inte så bra tyyp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0