chillin in thaa school

Sitter och chillar i skolan med Sabrina och Marc. Vi har gått igenom projektet och det var helt ok. Framtidsplaner pratade vi om också. Dom skakade hand på att försörja varandra om dom tjänar fett som vuxna. Jag med förstås, men bara i Sabrinas fall. Marc ska jag ju gifta mig med när han blir NHL-stjärna så min framtid är säkrad, fooo sho, Marc och jag kommer vara så jävla lyckliga i vårat stora mansion, även fast Sabrina får bo i vårat stora gästhus.

En lektion kvar och sen ska jag in till stan med Sabrina, hon ska kirra stuff inför alla <3:ns dag, det ska inte jag och det är väl tur då min ekonomiska situation inte är den bästa såhär innan USA och London. Bah, jag sörjer dag in och dag ut.

Nu pratar Marc med sin pojkvän i telefon, det ryktas om att han är söt. Hmm, bra tidsfördriv innan jag byter ringar med Marc kanske? Mm, kanske kanske.

Ps, hela skolan har sett mina trosor. Mina byxor åker ner och tröjan åker upp, går man och håller i böcker är det precis det man får ta. Sexy liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0