fjortisar ftw

En fascinerande tanke som jag kom på nu när jag kollade in i väggen och såg ut som psykkillen i Prison break som skulle åka båten till Holland. Fjortisar (don't we all love them?) kollar alltid på mig ganska mycket. Då har jag två möjliga anledningar. Ett, dom kan lukta till sig mitt hat för dom. Två, det kanske kan vara så att dom är så grymt irriterade på hur dom aldrig, jag upprepar: aldrig, lyckas bleka sitt hår rätt, och därför är dom avis på att jag har den perfekta platinafärgen och dom går med gult äckelhår. Let's face it, många har ful-blekt hår men det är bara fjortisar som är mongo nog att kolla sönder, alla andra har något som kallas hyffs. För det är ju trots allt inte vi som spelar hög dunkadunkstörstahitenpåplayahead musik på mobilen samt skriker och springer runt överallt. Det verkar som att jag ogillar dessa? Nejmen gud, det är ju det jag gör.

And F.Y.I;
Fjortis är en beteckning på någon som beter sig naivt, omoget, osäkert, och pubertalt. Fjortisar tar däremot varje chans att på olika sätt visa hur mogen och vuxen han/hon är. Ordet fjortis syftar på fjorton år men det är snarare så att fjortis är ett sorts beteende och inte en viss ålder.

ASSÅÅW shiit jag loovar, jag älszkar dig määäst gumman <33
Give me a break.
image104
(Och ni har inte ens sett Haninges egna...)

Kommentarer
Postat av: Sabrina

HAHAHAHAHAHAH

2008-02-19 @ 17:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0