Hef-Mimi

Tjenis. Cleo kom som sagt, vi chillade ett tag och gick sedan mot centrum och köpte allt gott man kunde hitta. Kändes sådär mysigt och skönt på något sätt, det enda som väntade var att äta godsakerna samt kolla på Melodifestivalen för enbart Björn Gustafssons skull, musiken är ju inte den bästa. Ella kom under tiden och jag fick en fet lust att se Mean Girls, coolness. Vi gick och hyrde den tillsammans med Från andra sidan för att Cleo ville se en läskig. Måste säga att Mean Girls fortfarande är lika klockren, I'm sucking up their awesomeness.

Så nu ligger Cleo och sover och jag chillar galet. Öhrm. Även jag ska slänga in handduken när som helst för imorrn är det träning och innan den får jag äntligen sola, dock inte för mycket, har lärt mig att det finns en gräns på hur brun man kan vara och den går man lätt över och står där och ser ut som ett mongo. Känns inte heller som att en söndagskväll kan erbjuda så mycket (eller?), så jag ska försöka plugga, ambitiöst va? I think so.

Enough said, puss.
Ps, kände mig som Hugh Hefner idag när jag satte på mig en gammal sidenpyjamas som låg och skräpade. Det var jäkla hett och Cleo erbjöd mig tusen spänn om jag gick så till skolan. If you're in, I'm in, säger jag då.
image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0