imse vimse spindel

Godmorgon. Sovmorgon är bäst och inatt kunde jag faktiskt sova också, förskönt. Ska snart bege mig mot skolan, lunch med grabsen först. Är faktiskt i tid, 5 min till godo så tänkte blogga lite. Hade massor att säga igår men blogg.se fungerade återigen inte. Men en kul grej var när Cleo skrev till mig, var tvungen att spara det tills idag. Fan vad äckligt asså, jag skulle dött om jag var hon. Fast det kanske vore något? Nä skoja bara, här ska ingen dö.


cleo' säger:

MINDY!

cleo' säger:

vet du vad jag gjorde?

cleo' säger:

hahahah

cleo' säger:

jag trodde det var en tråd som hängde ifrån min hylla så jasg tog tag i den och skulle ta ner den därifrå¨n

cleo' säger:

men då var det en spiiindel!!!!

cleo' säger:

haha

cleo' säger:

så jag fick värsta paniken

cleo' säger:

för den började krypa på hela min hand hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0