the truth is meant to be told

Dåligt med uppdatering, so shot me. Bloggen har laggat lite så har inte kunnat faktiskt. Men har tränat i princip hela dagen, sen på kvällen bar det ut mot Nynäs för att fira Mickans 20-års dag, grattis. Väldigt trevligt och massa gott att äta. Så nu känns dagen extremt lång när den egentligen har varit precis samma längd som alla andra. MÖHÖ. Måste också tllägga att jag blev mighty chockad när jag såg både ungdomar OCH en buss som åkte där i Nynäshamn, ofta dom har busslinjer ens? Galet.

Men trots att kvällen varit extremt trevlig med Mickan, Jonathan, Mellan, Nilda och Matilda på ett hörn så har några nyheter inte riktigt förstärkt det, men dom där människorna gjorde definitivt allt glömt då. Men nu kan dom ju inte göra mycket.

Jag känner mig sviken. Men det kanske jag är också. Sug.

(Och Murrko darling, bikten börjar inom kort! Haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0