examen med Blair

Godmorgon. Gick och lade mig rätt tidigt igår. Jämfört med alla andra, så tidigt var det väl nog inte ens. Vaknade nyss typ. Jag drömde att jag tog studenten igen, eller examen som det då hette. Alltså, jag hade redan tagit studenten men året efter skulle man ta examen, som var typ en tråkigare variant av el studento. Så var Blair med och hon hatade min kompis. Knasig dröm, jag gick och var ledsen över att sluta skolan i drömmen också...

Idag är det träning. Jättetråkigt nu när inte Peter & Torian är där, men den första gången utan dom måste bli avklarad. Sen ska jag till Nynäs och leka med Viktor och Markus. Sabrina ringde förut, typ halloween-skoj imorrn? Hoppas på det i alla fall nu.

Hursom, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0