Gym och klapp

Dagen före julafton och jag & Cleo har gymmat. Så jävla duktiga. Jag har ju gått runt till överallt också idag. Skönt! Snart väntas det lite hårfärgning som grädde på moset, tycker om att vara aktiv.

Köpte en lite sak till Melissa idag men jag tyckte inte det var julklappsmaterial så hon fick det idag och inte inslaget eller något. Tji fick jag för det skulle tydligen ha varit en perfekt julklapp, hon började gråta också... Ni vet hur hon är. Det var hur som helst dagens goda gärning och Melissa fick sig en julklapp av mig i alla fall! Känns bra juu.

Dock skulle jag vilja ha miljoner pengar i fickan och köpa världen till mina finaste människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0