Bipolar

KUUUL att man typ är fett sjuk. Men lovar att det är solsting. Var ju ute rätt mycket idag och solen lös på och på (säkert ett tecken). Det är som att jag är förkyld men känns mer som nåt annat. Don't know. Förhoppningsvis bättre imorrn.

Sitter som på nålar konstant. När kan man få bli lugn? Kommer vi till USA? Kommer vi inte till USA? Jag dör snart. Det går upp och ner riktigt rejält och det är fan inte hälsosamt. Slutar med att hela Team Sweden blir bipolära till slut. Skämt åsido... Jag håller hoppet uppe tills det är helt kört. Men jag har en bra känsla ju (?), vad betyder det egentligen? Kom igen då, känslan. Du funkade ju på DM. Peppar peppar, ta i trä, spotta tvitvi. Inget tas för givet här inte. Förstå det naturen...

Nu har jag dock mycket att stå i. Skickar fler psykiskt-störda-inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0