Long day

Alltså. Känner mig på ett sätt fett duktig. Det är ju en skön känsla att gå och lägga sig med. När det nu blir... En trött tjej kommer jag vara imorrn. Ska få lära mig lite om jobbet imorrn, 7-16. Om man nu lär sig något klockan sieben in die morgen har jag inte nån aning om, det får man väl vänta och se helt enkelt. Träffade som sagt Lejla innan det också, hur mysigt som helst! Måste även påpeka hur duktiga vi blivit på att ses mera och bara tagit tag i det (klapp på axlarna), jobbigt om hon skulle känna att det bara är jobbigt höhö men det struntar jag i just nu!

Träningen gick såsom Eagles är. Kämpare och bara så jävla skitbättre, still. Ingen träning förrän på söndag och fan det kommer ju saknas. Så pass mycket att jag kanske langar en egen träning imorrn. Får se hur trött jag är. Ska strax duscha av mig och sen titta på senaste 90210, mys. Gossip girl igår var fan helt sjukt! Säg inte att jag ska behöva vara ledsen i all oändlighet över vissa situationer?

Nä... Dusch vare va? Svb var inte nådigt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0