Müde

Nej, jag somnade inte i god tid. Ja, jag kom upp ändå. Nej, jag behövde inte springa till bussen (ens). Ja, barn är urgulliga. Nej, jag är inte pigg. Ja, jag är trött.

Skulle egentligen träffat Marc men orkade lixom inte ta mig nånstans så får bli nån annan dag. Tydligen inställd träning imorrn. Eh? FEEEEST! Haha. Med Fabest alltså eftersom vi ska langa nån träning. Ska nog kanske slå en volt också, betoning på en (måste ju vila också). Passar på när mattor är ute. Ska jobba imorrn också. Kommer i alla fall somna en rimlig tid ikväll så då orkar jag putta på gungorna hur mycket som helst! 

Btw. Har jag börjat heja asmkt på en i American Idol? Första gången efter Daughtry! Kissade nästan på mig när jag såg utröstningen nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0