Still cold

Har jag dött av sorg? Njae. Men jag har jobbat och flängt runt lite överallt. Idag fyller min Lejla och min man 21 år, grattis till dom bästa! Innebär att det blir lite firande idag och jag gillar ju sånt.

Igår var jag ute och åt tapas med Melissa och hennes workcrew, himla gott och himla trevligt. Hade nattlig dejt med Murkko, vi brukar ta det via webcam eller chatten men inte igår vilket fick mig att frysa ihjäl. Kom hem och bara dog. Jag var ju redan förkyld och tänkte att då spelar det ingen roll. Fast så gjorde det det. Inte kul. Dags för frukost nu då, tror att jag fortfarande fryser...

Kommentarer
Postat av: Murrk....OH!

Jag frös faktiskt också..såå försök inte få all sympati!

2010-08-29 @ 07:29:27
URL: http://hejhejhejhejhej.hej,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0