Summerlove

Imorse när jag vaknade så tänkte jag som vanligt att jag bara skulle ställa mig på alla kläder som ligger nedanför sängen och ta något klädesplagg jag såg och dra på mig det. Blev ju helt chockad när varken gästmadrassen eller kläderna låg kvar. När jag letade tvätt igår lade jag alla kläder nedanför fotändan istället, trodde att någon kommit in och bara tagit allt ifrån mig! 

Gick som vanligt ut med voffski imorse, riktigt skönt men äcklig snö. Träning senare ikväll, wiwi! Vad fan hittar man på tills dess? Tur att det är lite planer till helgen i alla fall. Ska bli riktigt kulers. Måste fan sola också eller något. Snart ser man igenom mig!

Vill bara ha sommar. Mmmmmysiga sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0