boobies

Dagens fundering; när slutar tuttar växa egentligen?

För mina har nämligen inte gjort det. Jag själv har märkt att dom blivit lite större än innan (men det är ju jag), men nu är det nog lite mer än lite om man baserar det på mina fyra bevis. Ett, mina sportbh:ar blir allt tightare. Två, en grej jag köpte på Gina för ett tag sen (som man har på tuttarna), är nu för liten, men jag ska banne mig använda den ändå. Tre, min bh:ar börjar täcka allt mindre ytor. Fyra, inatt så tyckte även min man att dom blivit större och han är gaaanska bekant med området.

Vet inte vad jag tycker om det här. Jag gillar ju ändå det nätta utseendet.


Kommentarer
Postat av: cleeo är i farten! :D

Bara bra, big boobis = bäst



hahah jag fick till alla ord på B!







2008-08-18 @ 19:32:38
Postat av: Anonym

Dumma jävel för de första så:

Såmycke som ni tränar o jag hoppas verkligen du tvättar din sportbh efter!!! Så krymper den!

ANDRA: Ginas saker krymper ALLTID!

TREDJE: SAKER KRYMPER OXÅ I TVÄTTEN!

FJärde:Eller så kan de va så att dom har växt!



Tänkte bara ge dig lite mer olika skäl tll varför saker krympt....

2008-08-20 @ 10:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0