ingen film

Spinning var kanonskönt, dock inte lika jobbigt som jag trott. Så ja, jag lever. Och gissa vad? Ingen film idag heller. Imorrn får det bli, helt garrat, klarar inte av att vänta mer! Idag får jag till och med sällskap med till Nynäs av Melissa och Cleo. Vi ska nämligen förbi Mickan en snabbis och kolla SM. Har inte sett Fabest från när vi tävlade, spännande.

Undra vad som händer imorrn annars. Hmmmm... Ingenting som vanligt, sköööönt. Kanske åker till Coop och söker jobb. Haha, det är också på tiden. Åh vad många bollar jag har i luften.

För övrigt sitter jag och längtar efter min tatuering och Kreta-resan. Jnémo!


Kommentarer
Postat av: clémo

hihi jnémo!:D

2008-08-07 @ 09:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0