aldrig själv

Hemkommen nu igen. Sover verkligen aldrig ensam nu för tiden, helt sjukt. Jag som jämt gjorde det förut? Ska bli skönt att sova ensam ikväll i alla fall, men samtidigt inte nu när jag tänker efter. Stora mongot ska åka iväg till Hultsfred redan imorrn och kommer hem på söndag, så ja, det var extra tråkigt att åka från honom idag.

Träning idag igen, sköönt att träna bort träningsvärken höhö. Och ikväll ska jag vara med mig själv, försöka sy kläder (observera försöka) och chilla sönder med Idol och Harry Potter boken. Mysigare än så blir det inte när man rullar solo (låtsas som jag gör det jämt, haha).

Samtidigt tänker jag för mycket, blä mår dåligt då. Jag släpper mina jobbiga tankar när jag är med dig, dom försvinner, men det funkar inte i längden jag vet. Sanningen är väl den att jag fortfarande bara skulle släppa allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0