DM - one day to go

Woouupp. Har inte bloggat på länge, för att vara mig, finns dom som är tusen gånger värre, på riktigt. Men då förlorar man mig som läsare och det får den ta helt enkelt. Hur som haver, kände hur jag svävade in på andra spår, jag har inte haft lust att langa något inlägg. Det enda som skulle skrivas skulle vara något som inte är kul att läsa, så fuck it tänkte jag och besparade både mig och er.

Genrep inför DM idag. Det gick helt alright måste jag säga, om inte annat är min hårfärg något att kolla på! Så nu sätter det igång, hela baletten med att förbereda sig och göra sånt man brukar, känns typ som vanligt dåra. Förutom att jag alltid får för mig att det är lov när det är tävling, så är det förstås inte. Den turen sitter man inte på nämligen, bättre att ha tur på tävling om ni förstår vad jag menar.

JAJA, ska inte babbla på för mycket om saker som hänt, who cares lixom. Knappt jag gör ju det. Puss så länge, DM i övermorgon - it's easy if you do it right.
image137
DM GULD 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0