Florida, två

Måste påpeka att jag åker till US and A i övermorgon. Jag och min Murkko gör Floridas gator osäkra. Inte ens planet är säkert längre, vem vet vad det kommer krocka i där uppe. Men det kommer bli mer skönt än kul, och jag kommer ha kuul. Kort och gott; jag orkar inte med Sverige och mig själv. Jag tar semester från allt det. Nu när det är snöstorm också känns det ännu mer skönt, men det är lite storm i mitt huvud också, men det tåls inte att tänka på i Florida. Jag ska bara chilla sönder där borta, med all rätt, jag orkar inte mer nu. I was doing so well.

And then I crashed into you, and I went up in flames.

Kommentarer
Postat av: Lejla

åååh du kommer hare bäst d vet jag så jag behöver inte säga det men ändå! SOLA LITE ÅT MIG OCKSÅ O NJUT EN SMUTTA EXTRA :D

2008-03-24 @ 22:59:21
URL: http://strumpa.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0