förjävla tråkigt

Fan vad tråkigt jag har. Och fan vad trött jag är. Sover aldrig nu för tiden och jag är sååå glad för det för då har jag tid att plugga. Det är det bästa jag vet. Öhrm.

Har suttit i typ tusen år och degat med Marc i väntan på våran Datorkunskap lektion, den älskar vi båda två. Blev ganska mycket snack om kroppar av någon anledning. Haha, soft. Nu sitter jag ju alltså och har lektion i det tråkigaste ämnet som finns så det är ju tur att bloggen finns.

Efter skolan blir det kulturhuset med Ella och där kommer ni hitta mig tills Gossip girl, helvete vilken lång dag. Kommer nog somna ganska tidigt idag, får man hoppas. Låt mig sova förfan (vet inte vem jag riktade det där till, haha).


PUSS, nu ska jag läsa om hur man skapar enklare kalkyler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0