loser says what

Vad är grejen med folk som tror att dom känner folk som dom inte känner egentligen? Faktum är att it's all in their heads. Det finns kompisar och det finns bekanta. Stoor skillnad, enormt stor. Lär er!

Sen finns det dom som utbyter ord med fel personer. Vad är värst; Att personen/personerna i fråga inte vet att det är fel, eller att personen/personerna i fråga inte känner den andra personen på riktigt utan bara tror så? Hmm. Tåls att tänka på, fast det ska jag inte göra för jag har bättre saker för mig... Tyyyp.

Btw, min älskling är inlämnad och ingen lånedator fanns till hands. Jag ska galet ragga till mig första bästa. Men tills dess; god bless och simma lugnt. Vi hörs när vi hörs. Ps, cheerleading är en sport.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0