lov ftw

Kom ju också på att jag inte är den enda som kan glida igenom torsdagsnatten idag. Alla är ju tydligen lediga på långfredagen. KUL not! Det var det enda speciella jag hade, vara ledig varje fredag när alla andra var avis för att jag var det. Vad är dom avis på nu den här torsdagen?

Fast okej, nu ska jag inte vara sån. Dock så kan jag meddela att Cleo langar dissen till mig och Ella, vaddå fler kompisar? Vad är det för stil? Ingen alls vill jag påstå. Jag och Ella glider själva idag, jag råkar till och med ha planer.

You know all the right people, you play all the right games.

PS, USA NÄSTA VECKA.

image155
Javisst var jag och lilla koreanen riktigt tighta en gång i tiden. Tider det :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

japp det var tider det. vi hade riktigt kul den där kvällen hos roxeey ;)

2008-03-21 @ 12:14:07
URL: http://sahris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0