måndag efter lovet

Godmorgon. Gud vad pigg man kan vara. Jag visste att jag inte skulle kunna somna men tänkte försöka vid 2 ändå. Så sant som det var sagt, jag kunde inte sova. Läste lite mer Oliver tills det kändes som att jag hellre skulle ramla ner i en container av rakblad än att läsa ett kapitel till. Kanske överdrivet ja, men så kändes det. Så istället degade jag i sängen och det var ju faktiskt inte bättre det. Somnade till slut eftersom jag vaknade.

Vaknade tidigare till och med, som jag sa till mig själv att jag skulle göra. Jag kommer ju alltid sent till första lektionen så jag tänkte komma överdrivet tidigt, och visst gjorde jag det. 20 min till godo. Ska kirra det sista på mitt arbete och sen är det chill i skolan bara.

Jag antar att dåliga saker händer bra människor trots allt, jag tycker synd om dig min vän.

There I go, turn the page. There I go, and I'm gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0