save me maaan

Just nu så ångrar jag mig brutalt att jag inte hoppade in i Dennis bil som kom utanför mig kl 2 inatt, destination? Ellinors vardagsrum. Varför detta ångrande? Jo, för det kommer inga fler danser som det brukar sägas och nu, idag, så har det resulterat i... Ingenting i princip då man lyckades förarga några pojkar som påstår att dom faktiskt aldrig vill vara med oss igen. Vaga planer med andra har tyyp gjorts dock men tvivlar på att något kommer gå hela vägen (?). Och nu, när man behöver det som mest nästan är inte ett källarhäng tillgängligt. Förlåt Dennis och förlåt Victor, om jag vetat det jag vet nu skulle jag agerat annorlunda igår.

(HAHA). Skämt åsido, vad fan händer ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0