Bosch är bäscht

Hej. Dagen var fan inte så hemsk som jag trodde. Inte mycket jobb alls och ganska roligt där, skönt. Men imorgon är det inga av mina vänner där, får försöka hålla mig till Jos. Då ska jag banne mig sälja kylskåp till förbannelse, det är inte egentligen det vi ska göra, men det är roligare typ. Det som är bra med den här mässan är att man får provsmaka massa gottis! Jag köpte till och med en bröllopstårta som något proffs gjorde på scen, med 150:- rabatt of course.

En ny lång dag imorrn. Jisses! Hoppas den flyter på fortare än idag. Det är inte en nådig längd alltså. Kanske ska vidare efteråt också. Viktor med flera. Säkert trevligt. Och mer säkert kul med tanke på hur trött jag kommer att vara.

Ps, har massa roliga bilder från mässan också och ni SKA få se dom sen.

Kommentarer
Postat av: cleo

"och dom är väldigt fina, eller hur?" HAHAH

2008-11-08 @ 00:07:55
URL: http://cleey.blogg.se/
Postat av: Jos

Haha! facebook-tagg på Cleo!

2008-11-08 @ 18:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0