svenska vampyrer

Long time no see. Det har nämligen varit träningar, Nynäsresor, vara med Cleo, Nynäsresa, vara med Viktor, Nynäsresa, träning igen osv osv. Ni förstår nog. Det roliga är ju dock att när jag var hos guldpojken härom dagen(kvällen/natten) så umgicks vi inte ens. Han var i sitt rum och trixa med datorn, jag i vardagsrummet och kollade tv, han kom en stund och kollade klart på en film med mig, sen gick vi till hans rum och kollade en annan film, sen satt han och spelade på datorn och jag på hans nintendo, sen sov han och jag kunde inte somna så jag gick och lade mig i soffan och somnade där. Så där var det inget umgänge, för vi pratade nästan ingenting ens känns det som. Morgonen därpå satt han vid datorn och jag sov tills jag skulle åka. Knasigt.

Jag har sovit tolv timmar inatt. Helt skönt. Ikväll, eller typ nu ska jag på bio med Cleo. Hon ville se Låt den rätte komma in, eller vad den nu heter. Svensk vampyrfilm, kul. Efteråt åker jag vill antingen hem eller till Nynäs, det är ju ändå där jag har min glass och min kärlek.

Pussis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0