bad night

Usch, jag sover verkligen jättedåligt nu för tiden. Undrar vad det beror på. Och varje dag känns bara konstig. När en ny dag kommit, känns den lika konstig. Känns som att allting har blivit så planerat för mig nu dom här dagarna bara för att jag vill kunna hålla mig sysselsatt, är lite stressigt att tänka så, stressigt att spara på mina serier och filmer som jag laddat ner. Jag som mår såå bra av stress. Vad skulle jag göra utan träningarna? Ja, det vet jag inte.

Kom i alla fall in med Vimiboy nyss, tänkte gå värsta långt med honom idag, men är så jävla trött så det fick bli den vanliga lilla rundan. Nu ska jag kolla på Våra bästa år, där händer det alltid något.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0