blow

Jag har en mystisk åkomma. Misstolka inte, JAG och mina nära och kära vet, men det får förbli mystiskt för dom som inte förtjänar att veta. Simpelt. Sjukhuset var i alla fall roligt ja. Tillbaka at wednesday, eller mittwoch som man säger auf Deutsch.

Tränat nyss. Snart kommer Cleo och kanske Nadia. Skulle egentligen se på när Melissa klipper Viktors alltför långa hår (dock så fina), men verkar inte bli så nu. Nåja, man måste sakna också...

Melissa sjunger sina framtida auditions för mig. Låter inte okej.

Såg filmen Blow igår btw. Vem är med? Jo, min alldeles egna Johnny Depp. Han är allt snygg, det tyckte Viktor också. Någon som inte tycker det är Murkko. Hon tycker han är en äcklig gubbe. Det är bara för att hon gillar förstörda, skabbPOJKAR som hennes Pete. Fast, det hörde ni inte från mig :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Våga säg det där framför mig. Då jävlar..

2008-09-06 @ 12:42:30
URL: http://murrz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0