degdag

Hej å hå, min msn funkar inte. Idag har degat framför tv'n, sovit, läst och ätit. Låter inte det roligt? Jo, tänkte väl det. Bara för därför kan jag rekommendera Half baked från B&J, ni som inte smakat den alltså. Mumma!

Väntar på att den jävla fussballen ska ta slut så jag kan kolla på inspelat Idol, Top model går ju faktiskt före det i priolistan. Undra om jag inte ska ner och göra mig några apelsinbitar och läsa lite Harry tills dess. Fan, det lät ju bra.

Blir att sova tidigt idag för övrigt, har tyyp varit igång hela dagen faktiskt.
(Här tänkte jag lägga in en bild, men det gick inte så den får ni inte se nu)

Ps, <3 min Viktor min Cleo min Mel-issa

Kommentarer
Postat av: c :)

<3

2008-09-12 @ 10:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0