godnatt

Nu ligger jag i sängen och är jättetrött. Har varit igång alltför mycket för att vara en ledig dag. Bebis ringde från fuerte och berättade om allting. Han var lite rädd för att det bara har gått en dag och han saknar mig jättemycket redan, då saknade jag honom ännu mer (gud vad töntig jag känner mig). Fast ja, han trivdes och dom har det roligt, är verkligen avis på dom! Där är det varmt också. Till skillnad från här, blä.

Imorrn är det i alla fall träning! Ska bli skönt att röra på sig, japp! Men nu är jag jätteseg och har inget viktigt att säga riktigt. Har bara inget att göra så fick bli ett inlägg. Puss godnatt. I'm out.
Vi ska bada i det ljus som bara vi kan se
Två lyckliga dårar, som tror sig veta hur allt är
Vi ska bada i det ljus som lyser för oss två
Vi ska skratta åt små ting ingen annan skrattar åt

Kommentarer
Postat av: Lejla

PRECIS DET MAN VILL VARA; SYNLIG (A) HEJ HÄR ÄR JAG :D HAHAH du borde testa, dt är nice haha. I see. Lön imorron?:D

2008-09-24 @ 16:41:26
URL: http://livetenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0