Harrypotteristheshit

Hejhå. Får ingen mat av Milissa idag eftersom jag måste åka samtidigt som min man till Nynäs för att jag har hans nycklar. Fucking fan. Samtidigt blev det inget Coop för mig idag för jag gjorde annat istället helt enkelt. Läst bland annat. Är inne på dom sista kapitlena/kapitlerna (ingen aning om hur det stavas) på Harrys sista bok och det är galet hörni, galet! Det enda jag kan tänka på är vad som har hänt och hur jag vill bara läsa mer mer mer. Och när jag till slut beslutat mig för att inte läsa mer och stängt igen boken, kollar jag på den och öppnar den igen. När något dåligt händer blir jag lika rädd som om jag var där, eller nervös eller blabla. NU är jag inne, och jag som trodde jag var det förut...

JAJAJAJAAJA! Ska läsa hela kvällen och sen är det över. Är jag egentligen redo för det?

Varför kan inte jag ha vänner som Ron & Hermione?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Miiiiiindy, läs inte ut! Du kommer bli so sad. Det är liksom över dåååå... :( fast man kan inte inte läsa ut liksom.

2008-09-15 @ 21:47:50
URL: http://luuls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0