I wanna be them

Hej. Jag är så jävla avundsjuk/svartsjuk just nu. På vem tänker ni? Ja, då är inte frågan vem utan vad (om man bortser från Holm, Mackan, Olav, Jocke). Utan jag önskar att jag just nu var Fuerte fucking ventura. Eller... Någon av människorna också kanske, jag är inte så kräsen över vemvad jag ska envy just nu.

Idag har jag gjort ingenting. Kollat på Gossip girl (LOVE), Blair is the shit! Varit på promenad har jag med varit. Och nu har ju klockan hunnit slå fem! Grym tidsfördrivare jag är. Melissa bjöd med mig på bio, så idag ska jag vara tredje hjulet om jag får pengar av mamma, men det slår ju att göra ingenting här hemma. Boom.

... När man har tråkigt och en webcam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0